Sekmadienio dieną pradėjome plaukimą baidarėmis nuo Upininkų gyvenvietės Šventosios upe.

Plaukimo pradžios vieta – pliažas po tiltu prie Musininkų Jonavos kelio. Iškart praplaukę po tiltu, pasiekėme tris salas, kur vienoje iš jų – tvarkingas smėlėtas krantas. Už 1 km plaukimo pasiekėme 400 m ilgio salą, kurią patogu apiplaukti kairiuoju krantu. Netikėtai užklupus trumpam lietui tęsėme plaukimą ir sustojome atokvėpiui dešiniajame upės krante – prie Jurkonių gyvenvietės esančiame paplūdimyje. Priplaukus Jurkonių gyvenvietę jau buvo pasiekta pusiaukelė – nuplaukta 8,24 km.

Plaukimas tęsimas toliau ir už pusės kilometro kairiu kairiu krantu praplaukėme salą. Staiga vėl užklupo lietus, tik jau kiek smarkesnis. Už salos upė staigiu posūkiu sukasi į kairę, kur prasideda akmenuota atkarpa – Matelio rėva. Tai viena iš sudėtingiausių upės vietų, nes dugnas akmenuotas ir reikia labai daug darbuotis irklais, kad saugiai apiplaukti kliūtis. Toliau upė ramesnė, vienas kitas didesnis akmuo upėje. Nuo Matelio rėvos iki Neries santakos plaukėme dar 4,6 km.

Įplaukę į Nerį pradedame plaukimą per Jonavą. Kairiame krante matosi AB „Achema“ gamyklos kaminai. Toliau praplaukiame du tiltus – magistralinio kelio Kaunas – Daugpilis A6 ir geležinkelio. Plaukimą baigiame dešiniajame krante – Jonavos paplūdimyje. Čia yra automobilių stovėjimo aikštelė, kur patogu privažiuoti ir pasiimti baidares. Plaukimas užtruko apie 4,5 val ir iš viso buvo nuplaukta 19,4 km. Kad ir sulyti, šlapi, tačiau su gera nuotaika ir nepamirštamais įspūdžiais grįžome namo.